fan det där va ju as grymt!
sådär skulle jag värkligen vilja ha det
men det blir nog lite svårt mä dom där utblåsen ...
Men jag ska ta o åka till skroten o se vad det finns för kul,
en kompis har en jetta som bara ligger o skrotar, den bakdelen kanske man kan ta o göra om lite
Vet du om dom ä lika breda?