Hmm. då var jag där igen med min volvo heh.
Den startar inte... lamporna för batteri, olja, handbroms och det som brukar lysa när man sätter på tändningen lyser EJ. dock går startmotorn runt men motorn går inte igång. Den är inte sur, har kollat stift och kablar o allt det. Även bytt alla tänkbara säkringar både i den vanliga lådan och de 3 vid batteriet. Den har bensin.
I morse gick den hur bra som helst och så var det så här när jag hade jobbat klart och skulle hem.
Jag tycker det är mysko att lamporna som brukar lysa inte lyser när tändningen är på... Vad kan felet vara? Jag behöver relativt akut hjälp eftersom bilen står på en tomt på jobbet och den kan inte vara där länge.
Edit: Även testat att byta de 2 reläerna som sitter i säkringsdosan, från en annan 360.
Motorn är en B200 insprut.