Nu vill inte bilen som jag längre... Jag skulle köra ner min syrra till stan o på väg dit så börjar den bete sig konstigt. Först så tycker jag inte att det händer nått när jag gasar..Men jag fortsatte ändå, sen när jag kommer fram till rödljuset så bromsar den in så fort jag sluta gasa, sen vart det bara värr o värr, så jag körde till en parkering och ställde den där, (ska hämta den senare ikväll), Vad beror detta på nu då?, jag kolla klossarna fram för typ en vecka sen och dom såg helt okey ut ändå, ska lägga till att det låter typ "psst" lr va man ska säga när man trycker på bromsen...
Kan det nån bromsslang som inte vill va mä längre lr vad beror det på?
tack för svar/info
(Mot slutet kunnde jag knappt köra på 3an för den orka inte)