Äntligen har jag fått i min älskling i garaet... plockar ner henne lite monterat ur vind rutan för att fixa rosten där och jävlar va rostigt det var där under då
sen har jag byggt om avgasystemet lite för att få på en ny ljusämpare längst bak..med dubbla utblås. sen fick jag även ett batteri på jobbet som jag funderar på att montera i reservhjuls baljan...vad tror ni om att ha batteriet där bra eller anus...oj jag höll på att glöma jag har svetsat ett litet rost hål i en balk oxså
här kommer lite bilder..sen när jag låg under och kolla de lite på hur allt såg ut så såg ja nåt som var mindre roligt ett av växellåds fästena hadde sprukigt..men men få la göra som frej köra på nån universal grej eller nåt de lösersig 
Härligt att du fått garagetid med din baby, men FY vad det såg ut runt rutan.. tänkte gjort det arbetet förra året på min bil men har inte tagit mig tiden än. Och nu blev jag ju mörkrädd.. det mesta av rosten syns förstås inte innan man tar bort rutan? Min är nog ungefär lika rostig som din är jag rädd... och hade inte räknat med att det skulle vara rostigt UNDER rutan med

Hur har du tänkt att laga det där? Göra som jag och sitta och pilla med passning av små plåtbitar eller? Fast det är ju hyfsat raka former så jag antar att långa plåtremsor går att bygga dit så det går lite fortare än att lappa en inre bakskärm eller tröskel tex..
Bygg du dig ett roligt smart och hållbart custom-fäste till bakaxeln

Tror Zyclon gjorde en bra lösning. Själv utgick jag ju från originalbalken och fick därmed låda+axel att hänga i biltemas custom motorkuddar. Inte helt lyckat den dagen gummit väljer att separera

Min bil har oxå rost där huven tätar mot plåten mellan vindruta och huv. Detsamma för bakluckans gummilists plåt ovan nummerplåten bak.
Keep up Paq, tappa inte sugen utan fixa det här nu!! Och visa gärna med updates ibland hur det ska gå till. Så jag kan få lite spark i ändan att ta itu med min egen vindruta.....!