Plan nummer 1 är larm plus centrallås och det är beställt bilen åker in på verkstaden den 15 juni.
Kände att jag ville satsa pengar på ett larm och mina kompisar tycker typ "men det är ju en skitbil vem vill ha den" mitt svar är "fråga dom som försökt att bryta sig in i den"
Jag vill gärna ha bilen kvar när jag kommer ut på parkeringen och dom har försökt att bryta sig in i den.. så jag har lite fula märken på passagerar sidans lås.. men det skall väl fixas.
Sen ska det skaffas bättre högtalare plus att det ska bli 2st högtalare till så man får 4st plus antagligen en baslåda.. Jag gillar musik och jag stör mig på att orginal högtalarna inte vill spela den musiken jag vill

Sen funderar jag på att tona bakrutan plus sidorutor bak (på tal om det... nån som vet några som gör det bra och billigt i sthlms området?) Både för att slippa folk med felställda framljus plus för att inte så insyn och för att jag hoppas på att det inte blir lika förbaskat varmt i bilen

Det jag antagligen gör först är att letar upp vilken av kablarna bakom min stereo som har konstant ström så jag får ström till memory kabeln så min stereo kommer ihåg mina inställningar

Jag skulle igentligen även vilja göra nått åt fjädringen... Den känns skumpig på nått sätt... Om man kör över en broskarv i 150 så guppar det till bra mycket och man undrar nästan fall den ska välta.... Det är även ett problem i 110

Sen ska jag fixa lite små saker.. Som att det låter om man svänger för mycket vänster i högerfram typ hjulhuset. Nån som vet vad det kan vara?
Sen ska det nog bytas lite oljefilter, luftfilter och bränslefilter

Jag har planerna men inte riktigt kunskap och ork att göra allt

Men man lär sig väl