
har hittat felet

men jag kan bara säga att det är bra att jag var glad idag för det kunde hamnat en näve tändstikor i insuget och blivit en liten brasa där så jävla kallt som det var i eksjö

barnsligt enkelt... insugsgummidelen hade hoppat av luftmängdsmätaren. men bara när motorn gick och sen gled den tillbaka lite

vem hatar mig där uppe

jag kör ju för f-n på etanol...
vet inte om det funkar för jag åkte hem men om den inte funkar när jag ska hem ikväll så...............