Ett knappt kännbart glapp i sidled men inget alls in och ut är det på nya aggregat, något mer i beggade. Kolla ifall du ser några spår av att turbin eller kompressorhjul tagit i husen, då borde det redan renoverats!
Lite onödigt vetande angående turbo vs kamaxel är att ett turbo aggregat kan vara en bra bit över 100000 rpm och en kamaxel i en någorlunda standardmotor sällan varvar över 3500. Rätt så stor skillnad
