Heisann, hvordan gikk det med konventeringen?
Jeg har kjøpt meg en 86 mod 360 med B200K, men jeg har også en 87 mod med B200E motor som har så mye rust at den desverre havner på skrapen

Så jeg lurer på om jeg ska konventere til insprut siden jeg har det som trengst, eller om jeg ska beholde forgasseren.
Har dere noen meninger om dette, jeg vil ikke begi meg ut på et håpløst arbeid bare for noen få ekstra hester...