Skönt att det gick bra, byt plåten som du säger, det blir nog smidigast så. Du kanske har sett hur jag lappade och lagade främre delen av min tröskel + lite golv i min projekttråd "Megasquirt n Spark på B200F"
Tack för att du visade oss fina bilder, särkillt vintersladdbilderna

Sista bilden var en riktig snygg actionbild!
