300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Här är ett perfekt läge för mig att visa mitt fina exemplar oxå!!Tänkte kolla här hur noga ni är med att städa era fina bilar?Tycker själv att det är kul och städa, vaxa, o greja så bilen håller sig fräsch.Vad säger ni?VAD tycks om min Pärla?
Den så jo veldig bra ut, og du er en jævel på å ta bilder også
mm...Jag har haft så dåligt med tid bara men det kommer!!Ska fota återfallets bil nu på fredag! de lägge rjag upp här!