hej!
har precis satt i ett öppet luftfilter! det blev bra,, satte det direkt på luftmätaren. när vi var klara såg vi att

, (fan) det hänger en slang och dinglar, slangen ledde till grenröret. den sattes igen snarast och det verkar funka bra.
frågan: vad kan hända om man kör utan avgasreturen? misstänker att co-värdena inte blir bättre, men hur går det på bes?
tackar för svar
