300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
problem 2 är vajern. har fattat det som att änden är gängad på? hur hårt vågar man ta i för at gänga av den??
mja,, okej,, min va nog bara vääääldigt skitig då kanske... men det andra problemet kvarstår och då hjälper det tyvärr inte att få loss skivan om jag endå inte får av skiten helt.....
Citat från: lundh skrivet november 11, 2007, 20:34:53 mja,, okej,, min va nog bara vääääldigt skitig då kanske... men det andra problemet kvarstår och då hjälper det tyvärr inte att få loss skivan om jag endå inte får av skiten helt.....Hur går det? /Max