Nemesis, jag menar inte att du läxar upp folk, jag menar att du har mer erfarenhet än mig och har en kunskap som vida överskrider min egen och att mitt uttalande är jämförbart med en lekmans...
inte min mening att du skulle ta illa vid, får nog vakta ordval och grammatik i framtiden...