Författare Ämne: Diskutera "Relän"  (läst 4295 gånger)

Max

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1496
    • Visa profil
Diskutera "Relän"
« skrivet: mars 05, 2008, 08:32:09 »
Här kan man lämna förslag, ställa frågor, mm. I anslutning till Fakta-tråden (se länk). :) /Max http://www.300power.com/forum/index.php?topic=3849.0

Vet du något annat ställe, här på forummet, där reläna diskuteras. Länka gärna dem till denna tråd. Mao lägg en länk i denna tråd, det är bra att vi samlar upp "trådändarna". ;D

Relä "r4", se bild i faktatråden, har jag inte lyckats bestämma. Funderar på, om det möjligtvis är till startmotor-solonoiden. Om den nu inte ligger direkt på nyckeln! Kom med förslag!!!

« Senast ändrad: mars 05, 2008, 08:55:21 av Max »
På detta forum, hjälper trevliga personer varandra, med Sveriges mest underskattade bil.

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Diskutera "Relän"
« Svar #1 skrivet: mars 05, 2008, 17:28:10 »
Mycket bra initiativ Max! Kommer upp ikväll med bilder på 360 B200F Bränslepumpserelä samt lite funktionsbeskrivning kring detta då det är lite special!

Ps får prestationsångest när du är i farten Max! Har du sett min fundering kring en liknande tråd för kabelhärva/olika jordningar och andra kopplingspunkter som kan behöva lokaliseras vid felsökning!?
Ds
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Max

• 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: mars 05, 2008, 18:39:05 »
Bra FREJ och tack, du är alltid så vänlig! :) Insprutningsrelät, jag tackar, precis vad vi behöver i fakta-tråden! ;D /Max
På detta forum, hjälper trevliga personer varandra, med Sveriges mest underskattade bil.

Max

• 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: mars 12, 2008, 20:08:46 »
De relän som fattas är: Intervallfunktionen till vindrutetorkarna samt "logiken" till dimljuset 2 st. Kommer snart upp i fakta-tråden...

Det svarta relät i säkringsboxen, tips tack!!! :)

/Max