Hei.
Jeg har en k motor i 360`n min.Problemstillingen min er dette:
Når motoren er kald,så går bilen som ei kule.Den drar godt og er skikkelig frisk.Men når den blir varm så går den dårlig i forhold.Det er nesten ikke noe dreimoment på motoren virker det som.
Hva kan dette være årsaken til?
Dårlig vannpumpe???
Mvh Blade