Det går att göra på många sätt

Som jag tänkt det så ska luften tryckas igenom kylhålen på
skivan och ta värmen därifrån ,så var det tänkt

Slitsar har inget med kylning att göra,bara rensa skivan från bromsdamm.
Ja man får ha lite koll på skivor som är hålborrade för dom spricker förr eller senare

men då är det bara att borra nya

som tur är så kostar dom inte skjortan å 50 på bil-butricks
