300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Om du inte vill lägga miljoner på kamdrev finns det billiga härJusterbara kamdrev Volvo B21, B23, B230Det är samma drev på B19/B21/B23/B200/B230 så det passar. Har du tillgång till svarv och (helst) fräs eller pelarborr går det att tillverka ett själv. Finns ju även på t.ex. KG, men dom kostar 1200:-
köpte en rulla enbart för dig
Jag undrar bara om någon vet om Vx3-kam passar i en 530 topp?. har hört att den inte gör de :/
Nu är de så här att lamellerna är slut på bilen Vilka lameller ska man köpa har läst nått om opel men vilka? och sen undrar ja om någon vet om 940 turbo tryckplatta passar rakt på 360?
Vet inte om det finns 940 turbo med M4X låda, skulle vara tidiga årsmodeller i så fall. Annars sitter det M90 på dom, och då är det dubbelmassesvänghjul = tryckplattan passar inte. Men 740 turbo ska passa.Om du inte ska ha den gamla lamellen själv köper jag den gärna (billigt) av dig
okej.. får se om man hittar några lameller, anners hade mekonomen helt kitt fast de kostade 1700 .
Om du har tillgång till en "autoexpertenbutik" så fick jag kopplingskitt till min för 1400 där nu i höstas.
tjusigt skönt med ny koppling med!
GLT vinge är fina saker! lagom snyggt på en lagom snygg 360