Författare Ämne: Bytes: Min Nissan Sunny -90 mot en Volvo 360  (läst 2099 gånger)

Söderqvist

• JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
Bytes: Min Nissan Sunny -90 mot en Volvo 360
« skrivet: november 02, 2008, 16:58:06 »
Hejsan!

Jag är ny här på forumet och har funderat nu en tid på att skaffa en Volvo 360 men pga studier har jag dåligt med Cash och skulle därför vilja byta min nuvarande bil mot en Volvo 360

Info om min bil
-vit
-18 5** mil
-1,6 liters 12ventilare på 90 hästar (Väldigt pigg och soppa snål, toppar närmare 200 och drar runt 0,6 liter/milen vid normal körning och nästan exakt 0,75 vid stadskörning, kan tilläggas att vid dom märningarna så gick bilen på 50/50 e85/soppa)
-Sport pedaler
-Helt nybesiktad
-Framvagnsinställing gjord på firma den 27/10 med kvitto!
-Mycket bra skick motormässigt
-El-taklucka och lite extra utrustning som bara SLX modellen har
-beröm av bilprovningen över hur fint underredet var
-lite extra saker kan säljas med vid byte som (momoknopp som kosta ny 999 kr, och japsdämpare som kosta 800 kr)
-tonade bakljus.
-lite tråkigt finns och det är att det finns en buckla på ena dörren men den kan jag trycka ut som så önskas och sen så är den lite fult rostlagad på vissa ställen typ spacklat och på med färg utan att slipa och detta skulle behövas göras om,
-grillen trasig efter krock med råddjur dock så böt jag kofångaren och förstärkningsplåten bakom men jag fick aldrig tag på en grill

Lite vad jag letar efter
-En volvo 360 av lite nyare modell typ 86 och framåt
-Rostfri är ett krav!
-Färgen spelar faktiskt ingen roll men röd tycker jag är fint så det är ett plus
-Orginalskick
-Sommar/vinterdäck (lätt metallfälgar ett plus)
-Insprut är ett+
-nybesiktad med blankt papper (Några lättare bra att veta är inge problem)

Jag detta är min annons och jag hoppas jag kommer få ett svar snart! Om någon undrar så vill jag att bilen jag byter mot ska ha ett värde på runt 8 000 kr för det är ungefär vad min bil är värd. Bra ljudgrejer finns också vid pristillägg!

//SkyNard

Bekkis

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
SV: Bytes: Min Nissan Sunny -90 mot en Volvo 360
« Svar #1 skrivet: november 04, 2008, 04:13:54 »
har en 360 ståendes annars, lite att göra innan bes men bra bil att busa omkring med
Bra, bättre, bredast