360-88, B200F, 80Kv.
Den startar och rullar! Men ja blir ju galen ju

Puckot som hade bilen innan hade en 16 säkring då det ska vara 8 ampere på plats 10. Nu är min fråga, var finns bränsle avstängnignsreläet (Mekonomen säger att ja inte har ett sånt relä? Tomgångsmunstycket e var på choke-motorn?
Känns som allt e bytt... har ej testat tank-ventilationen.
Nya stift/kablar, lock och rotor, båda soppafiltrerna e bytta och luftfiltret. Spolen e helt ok. Soppatryckreggen NY, lambdan utan probs. Trycket e 2,5 kilo på pumpen med lägre efter fall (eller va det heter

) INGA luftläckor på hela bränslesysteme Eller insprutet. Drivremmarna bytta. SP- relä nytt (där fick motorn tillbaka kraften av reläet TJOHOO) soppa/luftmängdsbalandaren utan probs. Kärran drar 1.2 cirkus.
GULD värt till mannen som hjälpt me detta

!!!
Bilen lämnades in för felsök... svaret blev att det e SP-relä, SP eller soppatrycksreggen.... dessa tre e ju checkade ... *suckar*
Den går ojämnt på tomgång. Kan hålla igång bilen på mina halvtimmes-åk tack vare motorbromsningar. Hur kan man checka aut.choken... lilla vipparmen där om de kärvar...

acceleratorn? Munstycket?
Man blir lite lätt små galen då man inte hittar felet... *Skrattar*
Fel på kablar mellan tändningslås o pumprelä?
Glapp i minuskabel till pumpen?
Finns det en SP i motorrummet oxå?