Författare Ämne: Dåliga Nyheter  (läst 7070 gånger)

Amanda

• Gäst
Dåliga Nyheter
« skrivet: juni 07, 2009, 21:43:53 »
Min pappa har en Toyota Corolla 89'... men nu har den blivit så skrotig att han inte längre får köra den. Och sen har han en reservbil Volkswagen Golf som ska repareras, men vi vet inte vad det är för fel. Jag vet inte heller vad dom kollat. Så nu får pappa nöja sig med att åka MC varje gång till jobbet! Trist, va? Tänk om det blir regn! :(

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Dåliga Nyheter
« Svar #1 skrivet: juni 07, 2009, 22:01:19 »
Min pappa har en Toyota Corolla 89'... men nu har den blivit så skrotig att han inte längre får köra den. Och sen har han en reservbil Volkswagen Golf som ska repareras, men vi vet inte vad det är för fel. Jag vet inte heller vad dom kollat. Så nu får pappa nöja sig med att åka MC varje gång till jobbet! Trist, va? Tänk om det blir regn! :(

Välkommen Amanda!

Tråkigt att höra att din pappa har seriösa problem med sina bilar. Tur att han har bågen. Har han bara rätt kläder går det väl hyfsat bra att ta sig igenom lite sommarregn.

Sen undrar jag varför du skriver på vårt forum som inte har nån anknytning till varken Toyota, Volkswagen eller MC. Har du en anknytning till oss?  :)

Annars har du nog större chans att lyckas få hjälp med felsökning av golfen tex. om du letar upp ett forum som har sådana bilar i blodet  :-\
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Amanda

• Gäst
« Svar #2 skrivet: juni 07, 2009, 22:04:18 »
Jamen, hoppsan. Jo, han har regn- och vintertäta MC-kläder.

Jag ville bara berätta detta. Är kul att skriva som gäst... hade jag blivit mer välkomen och inte fått ett sådant svar, hade jag kanske blivit medlem...

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #3 skrivet: juni 08, 2009, 00:06:21 »
Jamen, hoppsan. Jo, han har regn- och vintertäta MC-kläder.

Jag ville bara berätta detta. Är kul att skriva som gäst... hade jag blivit mer välkomen och inte fått ett sådant svar, hade jag kanske blivit medlem...

Okej,
jag ville inte vara otrevlig utan bara ge dig en realistisk syn på saken, så att du snabbt kunde få rätt hjälp om det varit det du sökt.
« Senast ändrad: juni 08, 2009, 00:08:48 av FREJ »
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Fredrik Forsberg

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1045
  • ofcourse, it´s German
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: juni 08, 2009, 10:08:24 »
Men Frej då inte konstigt att det är dåligt med tjejer här när du stöter bort alla på det viset ;)
fast det är klart varken WV eller toyota är väl nått att ha!  :-X
Fredrik´s Speedshop -> http://www.300power.com/forum/index.php?topic=5758.0

Tack Peter Schmidt för hjälpen!

Svegglan

• Gäst
« Svar #5 skrivet: juni 14, 2009, 02:03:05 »
hahaha! vafan blev de här då?! :P Toyota?! MC?! HÄR?! hahaha, "hade jag fått ett vänligare svar hade jag blitt medlem" haha vafan, me vaddå?! :P Toyotan? :) sorry men den här tråden om en felsökning på golf kändes rätt ful
ungefär som denna?
http://www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=blocket_787.jpg

Robin Israelsson

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 498
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: juni 14, 2009, 13:03:48 »
hahaha! vafan blev de här då?! :P Toyota?! MC?! HÄR?! hahaha, "hade jag fått ett vänligare svar hade jag blitt medlem" haha vafan, me vaddå?! :P Toyotan? :) sorry men den här tråden om en felsökning på golf kändes rätt ful
ungefär som denna?

haha vilken fin bild på bilen han vill sälja  ;D

Svegglan

• Gäst
« Svar #7 skrivet: juni 14, 2009, 16:52:12 »
ungefär som denna?

haha vilken fin bild på bilen han vill sälja  ;D

haha joo de :D

keios05

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: februari 07, 2010, 04:51:22 »
Annars har du nog större chans att lyckas få hjälp med felsökning av golfen tex. om du letar upp ett forum som har sådana bilar i blodeSen undrar jag varför du skriver på vårt forum som inte har nån anknytning till varken Toyota, Volkswagen eller MC. Har du en anknytning till oss.