300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Byt ruta, det är ju inte så mycket jobb att byta, och så är det som att köra en ny bil när man har ny vindruta
Citat från: kullke skrivet oktober 08, 2009, 16:00:05 Byt ruta, det är ju inte så mycket jobb att byta, och så är det som att köra en ny bil när man har ny vindruta Nä det är inte svårt att byta en ruta men dom kommer inte gratis om man säger så.
Priset avskräcker inte men jag är rädd för jobbet om jag skulle få för mig att byta. (Ska ändå ta loss den och rostlaga där i kring iofs..)
Citat från: FREJ skrivet oktober 09, 2009, 19:52:21 Priset avskräcker inte men jag är rädd för jobbet om jag skulle få för mig att byta. (Ska ändå ta loss den och rostlaga där i kring iofs..)Det jobbigaste är ju kanske att rengöra gummilisten från gammal tätningsmassa, eller att rostlaga ifall att det finns ytrost under listen
Citat från: kullke skrivet oktober 09, 2009, 22:12:06 Citat från: FREJ skrivet oktober 09, 2009, 19:52:21 Priset avskräcker inte men jag är rädd för jobbet om jag skulle få för mig att byta. (Ska ändå ta loss den och rostlaga där i kring iofs..)Det jobbigaste är ju kanske att rengöra gummilisten från gammal tätningsmassa, eller att rostlaga ifall att det finns ytrost under listen Är där tätningsmassa då med en gummilist? Trodde gummilisten var där istället för tätningsmassa/lim