300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Välkommen! Några planer för räsern?Ett första tips, kolla tätningen i tanklocket
kul att se att flera hittat att 360 är en lämplig och rolig bil vad är det för tum på fälgarna i fram??
Ser hemskt bra ut, snygg ventilkåpa! Men vad är sprutplast?Bilen ser väldigt fräsig ut med vingen och kombinationen av blingfälgar och driftingfälgar är det kambyte på gång under huven?
Citat från: FREJ skrivet oktober 14, 2009, 00:52:43 Bilen ser väldigt fräsig ut med vingen och kombinationen av blingfälgar och driftingfälgar är det kambyte på gång under huven?Ja men vill få tag i lite större plåtisar ibak Kam vet jag inte ännu , men det blir nog inom en snar framtid
Bilen ser väldigt fräsig ut med vingen och kombinationen av blingfälgar och driftingfälgar är det kambyte på gång under huven?
Jag kollade efter 16" plåtfälgar igår men hittade inga så länka gärna FREJ
Dagens syssla
Ser ut til å bli fint Hva skal bilen brukes til? Bare busbil på gaten eller blir det noe seriøs banekjøring?
ser bra utt minsta vingen du satt på ser fränt utt
Brutalt stuk =)
Lackat listFick tag i någon skum plåtfälg Håller på att bygga stabbstag Inte mkt att hänga i granen men alltid något
Citat från: super_motard skrivet oktober 22, 2009, 00:27:02 Lackat listFick tag i någon skum plåtfälg Håller på att bygga stabbstag Inte mkt att hänga i granen men alltid något Snyggt jobbat Richard!Plåtfälgen tror jag är en modern Opel Astra-fälg. Hade såna själv på min 07:a. Grymmaste plåtfälgarna av alla kategorier (förutom att de är 5-bult och inte breddade än )Bra med stabstag. Det fixar nog biffen, annars lär det väl kröka sig. Eller om det blir en dragande kraft men då håller det ju alla gånger!Men hur ser stolarna ut på bilden med stabstaget, fäller dom sig snett i en 3-dörrars?
Läckert.. särskilt mätarhuset
Rett stuk på bilen Blir det ikke mye varm luft i luftfilteret på den måten?
Men för 17, inte kan du åka med raka rör under bilen!?! Måste bullra värre än ett fullastat godståg i uppförsbacke!
Citat från: Haak skrivet november 05, 2009, 00:18:16 Rett stuk på bilen Blir det ikke mye varm luft i luftfilteret på den måten?Tackar Ingen aning faktist, men kanske bästa att flytta upp det där luftburken satt.
Citat från: FREJ skrivet november 05, 2009, 22:33:37 Men för 17, inte kan du åka med raka rör under bilen!?! Måste bullra värre än ett fullastat godståg i uppförsbacke!Hahaha!Nejdå inte ska jag åka sådär skulle nog få en yxa genom rutan rätt kvikt Blir nog att sätta dit minst en ljuddämpare Mvh Richard.
Fränt!
Blir det någon lack sen eller? Biltemas boddy kanske. Har du orginal vingen kvar? tillsalu?
roligt med ny snurra under huven kan nog bli riktigt skoj..
Nu blir det fart i räsern