Författare Ämne: Speedparts  (läst 2869 gånger)

Fredrik Forsberg

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1045
  • ofcourse, it´s German
    • Visa profil
Speedparts
« skrivet: januari 25, 2010, 02:04:34 »
Har sålt 360in och fick lite saker över!


*BMW M50B25 rensat från insug och grenrör (finns en början till  turbogrenrör som medföljer) =3000kr


*3st dellorto 40 för turbobruk (funkar för sugmotor också!) med insug och tryckbox i aluminium till M30 = 3000kr


*Turbo KKK K29 IN 62mm UT 70mm  T4 fläns  = 3500kr


*NY Intercooler mått cellpaket 4"*30*60cm längd 80cm sidanslutning 3" =1500kr


*BMW kylare med inbyggt expanstionkäl mått cellpaket50*45cm längd 70cm =500kr


*3-Skivig quater-master 7,25" koppling med lättat svänghjul till rödblock 13kg sammanlagt BMW/M400 splines =5000kr


*NY KL-racing WG (HKS, den vanliga?) 50mm =500kr


*Elfäktar 14" och 10" =400kr/st (har två av varje!)


Ring, PM, SMS, allt funkar för mig!
kan skickas men köparen betalar frakt! skickar med bussgods eller posten (motorn skickas EJ)
sakerna finns 2mil utanför Örebro

TEL: 073-7361942

mvh Fredrik F
« Senast ändrad: januari 27, 2010, 21:51:40 av Fredrik Forsberg »
Fredrik´s Speedshop -> http://www.300power.com/forum/index.php?topic=5758.0

Tack Peter Schmidt för hjälpen!

Fredrik Forsberg

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1045
  • ofcourse, it´s German
    • Visa profil
SV: Speedparts
« Svar #1 skrivet: januari 27, 2010, 21:52:10 »
Fyllt på med bilder och mått! kom och kööp  :)
Fredrik´s Speedshop -> http://www.300power.com/forum/index.php?topic=5758.0

Tack Peter Schmidt för hjälpen!