Jag har bytt Motor från en B14 till en B21a
mina frågor är
Finns det något ställe som jag kan skarva in kallstartsventilen
Impulsgivaren Finns det något ställe att skarva in den
kommer inte ihåg att jag tog bort nån på min gammla b14
Behövs den ?
samt + kabeln i den nya härvan på b21an som går till tex startmotor och generator
är det bara att sätta dubbla kablar på starten för det finns juh en gammal + dit ?
När jag sovit några timmar så karnske jag löst en del själv blev en lååång mek kväll i dag men vore väldigt tacksam för lite hjälp....
