Då har man meka lite i dag och tittat lite på donatorbilen, Om det är nån som vill ha nått speciellt från en 360 sedan är det bara att säga till! Malheus ska ha lite saker från den... Allt annat som inte blir använt blir nog vidare till skroten....
Men i alla fall, Jag har nu fått värmefläkten att fungera prima igen, tog motståndet som satt på min donator bil och monterade in, samt hitta en bit plastpåse i fläkten!?

Den lät som han skulle när som helst innan!...
Har även letat nån skojjig förgasare.. men bara hittat nya till lite för höga priser för min budget..

Nån som har nått kul liggandes till en billig peng så säg gärna till!
Även original luftburk lossad men inte monterad än, Är ju enligt mig svårt att få in kall luft genom ett öppen finter i en 300.. Ska det vara nått så får det bli ett vanligt insatsfilter! Vi får se. Men är det nån som har ett bra tips på hur man monterat ett öppet filter på en 300 så vänligen skrik till! Vill få in så lite varm luft som möjligt är då tanken!
Lite bilder på den "HOST" rena donatorbilen kommer!

Samt så hämtade jag lite prylar från Phillen. en uppsättning vinterpuckar, en original 360 vinge samt.. nån vinge som jag tror ska sitta på flygplan egentligen
En mindre fråga, Hur mycket tål en orginal 360 V-låda? den borde (med risk att bli utskrattad) tåla 150 häst? Om jag nu lyckas plana toppen och polera insug litegran...