Författare Ämne: 300-seriens kvalitet  (läst 2182 gånger)

Volvo360gl

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
300-seriens kvalitet
« skrivet: mars 14, 2005, 15:29:56 »
Er det viktig hvor en bil produseres?
Noen gang ja – andre ganger spiller det ingen rolle. Et skrekkeksempel er Mercedes’ produksjon av store flerbruksbiler i Spania. Norske forhandlere husker fortsatt med skrekk og gru bilene som ”ikke hadde k i ordet kvalitet en gang”. Bilene kostet Mercedes-importøren dyrt.

Eller når Volvo startet sitt nederlandske eventyr med 300-serien. Bilene var så dårlige at det i Norge ble etablert et lite produksjonsbånd der bilene ble sjekket og utbedret før de ble solgt til kunder, men mange kunder husker fortsatt alle feilene med bilene.
 :-[ 8)

Shit! Jeg er glad jeg har en 88 modell:)

Artikkelen er å finne på http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=25349&tid=
« Senast ändrad: mars 14, 2005, 15:33:06 av Volvo360gl »