Jag tror att det bara sitter givare på kylaren på modeller med elfläkt, dvs. B14 och kanske B17 (vet inte om dom hade elfläkt)
Soppatrycket borde det väl inte vara nåt fel på om du nyss bytt bränsletrycksregulatorn, åtminstonde sålänge det är satt dit rätt regulator?
Har du ingen kompis som du kan låna en luftmängdmätare av? Det är gjort i en grisblink att kastbyta och prova om kärran går bättre med en annan lmm.
Övriga frågor överlåter jag till expertisen
