Har en volvo 360 Gl -88 med b200f motorn och skulle vilja sätta i turbo i denna.
Jag är inte ute efter något värsting bygge men kunna ladda runt 0.5-0.7 bar och undrar vad som behövs göras i el/soppa. Jag har god erfarenhet av att meka med det mesta och har satt turbo i fordon förut men undrar vad som behövs för just denna bil. Lite tips på vad för grejer som är lämpliga för utförandet tack!