Fortsatt fixa lite smått med bilen

Monterade grenröret.
Kommer bli att bygga eget främre rör då 360 röret tar i växellådan och ett 240-rör tar i både framvagnsbalk och kaross.
Testmonterade ett K-jet insug för att se hur mycket plats det finns, det ryms under huven men inte mycket utrymme över.
Blir eventuellt att bygga dit 38mm CBR600RR spjäll som jag impulsköpte billigt på tradera

Monterat VW UP! yttre styrleder på 360ins original styrstag, dom är lite längre så får nu tillräckligt långa styrstag för att kunna ställa korrekt toe.
Märkte däremot att dom tar i botten av E36-fjäderbenen när fjädringen är fullt utfjädrad så blev att kapa bort lite material så styrstagen går fritt.
Det är även för lite konat i E36-spindeln så har beställt en konisk frästapp för att fräsa upp till rätt kona för VW-styrleden.
Jag har fixat fram skruvar till att skruva fast växellådsbalken så nu hänger växellådan i sitt fäste

Har även monterat en växelspak, brorsan hittade för 400kr på aliexpress. Byggde min egna "skruv" som kopplar ihop spaken med växelarmen på växellådan.
Fungerar fint, ingen backspärr men det kan man fixa senare när man testat så allt funkar.