Ja jag helt sonika kapade av en del av fjäderbenen på 340 och stoppade escortdämparna inuti resterande rör och svetsade fast ett fäste som jag skruvade ihop det med, då den blev hög som ett hus fick jag helt enkelt kapa loss fjädertornen så jag flyttade upp allt,(ville inte kapa fjädrarna då det inte blir bra).
Måste knäppa lite bilder på det, är lite svårt att beskriva.
Då jag ändå hade kapat loss tornen flyttade jag dom bak och in också för bättre caster- o cambervinkel.
Ska försöka fixa bilder i början av veckan så att man ser hur eländet ser ut, jag praktiserar nämligen uttrycket "funktion före form", min bil är ett rullande expriment där jag letar saker att göra på ett mer seriöst bygge. I min tanke har det varit att köpa en mycket fräsch 360 och bygga om på samma vis med lite delar från den här men göra det mycket seriöst, men vi får se, har lite för mycket järn i elden liksom.
Och kom ihåg,, ha ingen respekt för andra blidelar/märken det är bara att kasta på och bygga så att det passar, det kan bara gå på två vis,,,, kanon eller kalkon,,
Och till veckan måste jag fixa min generator som gav upp förut på väg hem,, #suck# den stackarn har nog haft ett hårt liv i värmen. Men den fick kasta in handduken på topp iaf, gjorde några rejäla "dougnut´s" på torget innan jag åkte. Har en liten försmak av av gummirök,, den är så söt och god,, host host,