300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
nej det är under sparklådan... (om inte jag har helt fel syn på vilka delar som hör till sparklådan)/Anders
Medans det jag trott besiktningsmannen har menat är balken som går "innanför" rundningen, alltså under bilen längsgående./Anders
Jag besiktigade idag och höll på få en 2:a men resten av 360'n va i skinande skick så jag fick "bra att veta" istället. Jag hade precis samma rostskada som du beskriver. Jag tänkte skära bort plåten och svetsa dit ny, blenda in den lite och lacka vitt så gott jag kan... blir lite DIY men det duger fint för isen och nästa års besiktning.
"Ett bra sätt att stoppa upp rosten är att spruta/pensla på kallpressad rå linolja"säger du Dan.P...menar du att man ska pensla oljan på redan rostiga delar, eller i förebyggande syfte på delar som vanligtvis är hårt utsatta?Var får man tag på kallpressad rå linolja då, och hur mkt kostar det?Hälsningar Ley