Hoppsan. Inte bra med bensin utanför bränsleslangarna. Böt du båda slangarna? Hur tjocka slangar använder du?
Du får meddela mig när det blir bankörning så jag får komma och se hur en 360 ska gå med turbo. 
Det var den där 10cm långa slangen efter original btr, alltså original på 940 fuelrail, och felet var nog att jag glömt byta den och kört med en som är gammal

Var och gjorde avgastesten idag när det var för varmt att jobba med garagegrunden, jag tyckte jag hade på tok för högt oljetryck så jag demontera oljepumpen idag och hittade ett litet fel

Jag hade tydligen shimsat fjädern i oljepumpen vilket nog var fel, jag har sett och hört att många shimsar fjädern i oljepumpen 2mm, och det fungerade också i förra motorn men i den hade jag ju kolvkylningsmunstycken som höll nere trycket, hur som efter lite mätande kom jag fram till att den där kolven i pumpen måste förflytta sej ca 5mm innan oljan kan strömma förbi den, och med 2mm shims bottnar fjädern ca samtidigt, så att shimsa är nog nästan att steloperera tryckregleringen

Jo jag tänkte ta 360in på till Carnia om du hört om det, det är något finlandssvensk evenemang på botniaring 5-6 augusti som någon facebookgrupp hittat på,mer än så vet jag inte, men se till att du hinner få din klar till dess också.