300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Har själv också problemet ibland att jag inte vill kliva upp på morgnarna.Har funderat lite på att bygga en apparat med massiva fjädrar under ena sidan av sängen, som spärras av någon sorters spärr. Och när klockan ringer ger den en signal till nåt sorters relä som avlöser en motor som drar undan spärrarna till fjädrarna så man automatiskt blir omkullknuffad när klockan ringer... Nån som vågar pröva att bygga det?
Jag gillar starkt kalleAnkas uppfinning på julafton! den som tar täcket för honom och piskar densamme kan inte va så svårt att dra igång en 2 takts gräsklippar motor med en utgående axel som inte bara sliter lakan täcke kudde och allt vad det heter utan också väsnas och motiverar honom lite genom att ta slut på allt syre i rummet....vakna bör man annars dör man
eller så kopplar man in ett sånt där aggregat dom har till häststängsel på snoooze knappen på en vanlig väckarklocka så då han ska snoooza så får han en JÄVLA stöt så han vaknar
Citat från: loffe skrivet november 23, 2007, 05:52:24 eller så kopplar man in ett sånt där aggregat dom har till häststängsel på snoooze knappen på en vanlig väckarklocka så då han ska snoooza så får han en JÄVLA stöt så han vaknar Haha och jag som är elektriker? Skulle aldrig gå till jobbet efter ett sånt uppvak