Sen ut och prov köra

Och vad händer

Lägger en rökare för att
testa diffen lite, och plup så går medbringaren av

Jag får erkänna att jag gorde ett fel på den vänstra medbringaren

Jag hadde gjort så att den skulle lagras i splinesen men det gick ju inte

Då det vart lite belastning på den så högg splinesen tag i bussningen
som i sin tur skar ihop med tvärstopp som följd.Jag höll väl 5000 rpm på
ettan när det hände så det sa bara klick

Ja ja bara göra om och göra rätt

Tillverkade en ny med fin lagrings yta
så nu ska det nog funka bättre...