Hejsan!
Håller på att rostlaga min 245a och har kommit fram till att den ska iväg på lackering när allt är klart, den går i grått/svart/rött just nu...

Min fråga är... Om jag kommer in med min 245a som ska vara grå enligt vägverket, men har lackats om till t.ex blå, vad händer hos SBP? Blir det regbesiktning med ny färg eller skriver dom bara om färgen till blå i regbeviset?
//Knez