jag ä medveten om att jag inte får ha vissa saker som dom är på bilen, men att han redan från början är otrevlig och man verkligen märker att denna bilen ska han syna ner det tycker jag är mkt dåligt
sen att jag ska ha ljus i bågen o att batteriet inte sitter det är något jag får ta, men att han säger den är absolut förbjuden den ska bort annars måste du regbes om hela bilen för att längden inte stämmer, klart jag inte blir glad.
(Finns det inte några regler om att man får byga på bilen ett vist mått på både längd o bredd?)
Handbromsen tar vid 6klick, tycker inte det är så farligt men om det är 4 så får jag ändra på de
(om det nu är så noga?)
angående avgassystemet ska det va lagligt som de sitter, men möjligtvis att det låter för mkt det vet jag inte hur man avgör han bara sa de för det va de han tyckte

(Om någon vet berätta gärna)
Inte nog med att han va otrevlig mot mig , han glömde att kryssa i vad för beslut som togs om bilen han skrev bara ett datum

, men eftersom bilen står på min mor så ringde han inte mig utan henne och säger att han glömt det,
vad gör man åt det? inte mitt problem

jag tycker även det är konstigt att bilen är bes utan anmärkning den 19/12-08 vilket är för 2 månader sen, Exakt som den är.
Det enda jag ändrat efter det är färg och att det står 12 på bilen

Detta berättar jag för polisen men han värgar lyssna på mig jag är ju bara en dumm unge med en skrothög i hans ögon.
När han pratar med min mor berättar även hon samma sak, Då säger han att JAG har sagt att JAG har ändrat om bilen efter besiktningen

MYCKET illa av honom att ljuga för min mor om saker hon vet inte stämmer