Tänkte att jag skulle lägga upp ett projekt här då det kommer bli en mycket speciel 360, + att diffen måste bytas på denna som jag köpte måndags! men som tur var hadde kompisen en 360 -88 som bara stog så jag fick köpa den för 300 och plocka diffen =)
den är matt svart och tanken med den är väll att få ett grymt ljud, låta fint om bilen, och mycket fineser på den

Bilder kommer imorgon =)
Edit: 30 april 09:00Bytet av diffen tog ungefär 5 timmar då vi inte hadde riktningt eller nånting visste ingenting om det, men sedan på reservdels bilen tog det max 20 min

så nu ska packningar och oljor inhandlas! Styling från
www.stylingbutiken.se www.jula.se samt
www.blueride.se ska beställas så fort som möjligt! Också på 360 så satt det ett kjol paket :O
kompis snodde bakdelen och satte på sin BMW e30 så jag fick fronten

men den var halv kapad då tanken var att han skulle sätta på denna på sin audi 100

så nu ska det spacklas och grejas

Har en ide på vad jag ska göra med min Baby, funderar på att göra bilen till något spec jag kallas för Data inför min kompisar då jag kom på tanken att min 360 ska vara den speciella 360/Kitt (knight rider)
Hur låter iden tycker ni ? =)
Jag är inte så haj på det med ladda upp bilder genom imageshack! vet inte riktigt vilken länk jag ska använda mig av innanför img loggarn, men kanske lyckas idag

Edit kommer om någon annan tanke kan tänkas komma =)
Edit: 30 April 13:09 

så det ser ut! men lyckligtvist så är bara rosten ytrost, så den kommer att försvinna

Diffen bort