300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Ser ba ut, men häng dit ett stänkskydd till bak bara Din kompis får gärna polera min bil med, är så jobbigt utan maskin
Snyggt jobbat med grillen och mittkonsolen, ska bli kul att se konsolen färdig sen!Fusk med servo
Första regeln när man åker 300, lita inte på domkraftsfästena (men undantag finns) Sågspån och trälim är K-märkt, det var det som gällde i träslöjden när man var liten. Vet inte om skolan var snål eller om det var så att man som 9-10 åring inte orkar slipa riktigt spackel Vad blir det av panelen sen? Jag har mina aningar om det blir ännu mera lurv
Vill ha dina dörrsidor
Mittkonsolen vart bra, men jag trodde du skulle ha långhårigt porrlurv där också Amperemätaren ska sitta (i serie) på grova pluskabeln från generatorn.Vart köpte du ratten och hur mycket kostade den?
Inte samma kille stormen! han i tjatten som haft inbrott kallas svegglan!
Mycket fin mitt consoll måst väll ta och laga en egen jag med då
Citat från: Anton skrivet maj 24, 2009, 16:36:40 Mycket fin mitt consoll måst väll ta och laga en egen jag med då Det tycker jag
Citat från: Slevva skrivet maj 24, 2009, 16:52:49 Citat från: Anton skrivet maj 24, 2009, 16:36:40 Mycket fin mitt consoll måst väll ta och laga en egen jag med då Det tycker jag har du några tipps att ge mig före? måsta ut och kolla och jag hade spånskiva hemma så det är inget problem!
Snyggt jobbat! Blir komplett sen med nytt "skinn i hålet" alltså runt växelspaken Snyggt med alufälg och snuskigt bra pris
Snyggt byggt!!
aah tack för tippsen måste bara börja mått nu ngn kväll så ska vi se om jag är en snickare
Pricken över Iet när du fick dekalen
Gillar dina diskanter, dom påminner lite om ventilationsutblåsen på första modellen 343
Citat från: Anton skrivet maj 28, 2009, 06:27:50 Pricken över Iet när du fick dekalen Absolut Dock skulle jag tagit vitt ^^
Härligt härligt!Vilket objektiv har du på kameran?
Snyggingratt men gud va många sträck det var på, skulle ju inte veta varken ut eller in/upp eller ned efter att ha rattat några snabba varv på den där