300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Nej det är inte 60-2 det är 20-2-20-2 Så ska du uppdatera till lh 2,4 så måste du byta svänhjul.
Ta ett vanligt 60-2 svänghjul från en 740 det passar direkt, kompletera med en starkare tryckplatta och en vw sinter lamell . Om du ska använda dubbelmass skrotet så måste du slipa ur sprängkåpan rejält
Citat från: peter schmidt skrivet september 13, 2010, 17:42:27 Nej det är inte 60-2 det är 20-2-20-2 Så ska du uppdatera till lh 2,4 så måste du byta svänhjul.jobbigt =)hm borrmaskin och borra några hål extra så är det snabbt 60-2
Jag har ett lättat 60-2 hjul med 2-skivig tilton koppling liggandes till dej