Äcklig jävla stötstångsmotor med automatlåda
Jag gillar verkligen inte detta. Dom där motorerna kan hålla sig till jänkare så är jag nöjd 
håller med gammalt skrot
värsta är att dom har stötstänger år 2000 oxå =/
vilket junk tröga jänkare att inte kunna göra motorer dom behöver 7liter för att plocka 400hk =)
en fiat uno 45ie har mer liter effekt haha
Jag föraktar dom inte helt och hållet då dom kan ha charm men då ska det ju sitta i en Rod eller något sånt 
hehe det gör jag..jag kräks på dom..
visst ge mig en 77:ans svart Trans Am kan jag köra den..och en Elenore men resten ger jag inte mycket för
värst är alla lik som rullar runt och låter illa en 61:ans raggar bil utan aga med en 150hk v8 låter inte bra när den börjar varva över 1200rpm =)