Författare Ämne: Björcks supra film 2010  (läst 5932 gånger)

peter schmidt

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 3108
    • Visa profil
Björcks supra film 2010
« skrivet: februari 14, 2011, 17:11:39 »
Polaren Björck har fixat ihop en film igen, titta å njut  8)

http://www.youtube.com/watch?v=S-G1E24Ty8E&feature=player_embedded
"don't buy it if you can build it!"

hoool

  • Medlem
  • Antal inlägg: 164
    • Visa profil
SV: Björcks supra film 2010
« Svar #1 skrivet: februari 14, 2011, 19:23:41 »
Alltid vart så sjukt imponerad av den där bilen. Enda sen man såg förra årets film(?) när han åker med bilen till gatebil norge och våldar en hel helg sen kör med den hem, då har man byggt en stabil sak!

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Björcks supra film 2010
« Svar #2 skrivet: februari 14, 2011, 20:20:00 »
Jag har gillat alla hans filmer och bilar.. från den mattsvarta 242:an och framåt!
Och länge körde han med Megasquirt/VEMS. Tom. på supran men inte nu längre verkar det som  :'(

Edit: En del av mig gillar när han/Mr.X. kör "370" på 70-väg i samhälle, en del av mig gör det inte  :-\
« Senast ändrad: februari 14, 2011, 20:29:37 av FREJ »
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Bekkis

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
SV: Björcks supra film 2010
« Svar #3 skrivet: februari 15, 2011, 15:51:58 »
Björk 4 President!!  :D
Bra, bättre, bredast

Robin Israelsson

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 498
    • Visa profil
SV: Björcks supra film 2010
« Svar #4 skrivet: februari 15, 2011, 15:52:52 »
sjuk bil alltså lär ju inte va lätt att köra den besten riktigt imponerad :D

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: Björcks supra film 2010
« Svar #5 skrivet: februari 16, 2011, 09:03:14 »
helt underbar bil och att den används är ännu bättre :)

elleshar

  • Medlem
  • 300power orakel
  • **
  • Antal inlägg: 1271
    • Visa profil
SV: Björcks supra film 2010
« Svar #6 skrivet: februari 16, 2011, 21:03:10 »
Wonderbaar! :) Vet inte hur många gångar jag har kollat på den sen han la upp den :P

DaViD^^

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 288
    • Visa profil
SV: Björcks supra film 2010
« Svar #7 skrivet: mars 05, 2011, 10:18:47 »
Jag har gillat alla hans filmer och bilar.. från den mattsvarta 242:an och framåt!
Och länge körde han med Megasquirt/VEMS. Tom. på supran men inte nu längre verkar det som  :'(

Edit: En del av mig gillar när han/Mr.X. kör "370" på 70-väg i samhälle, en del av mig gör det inte  :-\
du kan fråga honom varför han inte kör ms/vems längre..han hatar skiten det har hela tiden strulat och han fick aldrig ordning på det =)


den där 70vägen är inte så farlig som kan tyckas
så länge ingen blir skadad har han inte kört för fort på sträckan ;-)
Varför köra sakta när man kan köra fort?

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Björcks supra film 2010
« Svar #8 skrivet: mars 05, 2011, 11:05:18 »
Jag har gillat alla hans filmer och bilar.. från den mattsvarta 242:an och framåt!
Och länge körde han med Megasquirt/VEMS. Tom. på supran men inte nu längre verkar det som  :'(

Edit: En del av mig gillar när han/Mr.X. kör "370" på 70-väg i samhälle, en del av mig gör det inte  :-\
du kan fråga honom varför han inte kör ms/vems längre..han hatar skiten det har hela tiden strulat och han fick aldrig ordning på det =)
Ja jag följde hans projekttråd för Supran och det var nåt med tändstörningar på höga varv som strulade då.

Edit: En del av mig gillar när han/Mr.X. kör "370" på 70-väg i samhälle, en del av mig gör det inte  :-\
den där 70vägen är inte så farlig som kan tyckas
så länge ingen blir skadad har han inte kört för fort på sträckan ;-)
Så kan man ju oxå tänka  :P
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

DaViD^^

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 288
    • Visa profil
SV: Björcks supra film 2010
« Svar #9 skrivet: mars 05, 2011, 11:10:57 »
Jag har gillat alla hans filmer och bilar.. från den mattsvarta 242:an och framåt!
Och länge körde han med Megasquirt/VEMS. Tom. på supran men inte nu längre verkar det som  :'(

Edit: En del av mig gillar när han/Mr.X. kör "370" på 70-väg i samhälle, en del av mig gör det inte  :-\
du kan fråga honom varför han inte kör ms/vems längre..han hatar skiten det har hela tiden strulat och han fick aldrig ordning på det =)
Ja jag följde hans projekttråd för Supran och det var nåt med tändstörningar på höga varv som strulade då.

Edit: En del av mig gillar när han/Mr.X. kör "370" på 70-väg i samhälle, en del av mig gör det inte  :-\
den där 70vägen är inte så farlig som kan tyckas
så länge ingen blir skadad har han inte kört för fort på sträckan ;-)
Så kan man ju oxå tänka  :P
mm problem på höga varv sen var det en massa andra problem om jag inte missminner

jo händer det inget så har man bevisligen legat på rätt sida av gränsen
den moraliska biter överlåter man till polisen
som sitter där och funderar på vad det var som flögförbi =)
Varför köra sakta när man kan köra fort?