Verkar som att jag kommer att beställa dom där delphi spridarna!
Lmm-historien, är det bara att byta elektronik i den?
Ang, ditt låga grundtryck, är det p.g.a storleken på lmm? För liten?
Kollat in din tråd faktiskt ett par gånger, och tror nog att jag kmr planka rätt av

Hehe.
Vad förväntar du dig för effekt med din setup? Ska du åka e85?
T04e:n verkar ganska maffig/stor ändå? Hur pass mindre blir t3/t4:an till förhållande mot din? iof kan jag ju luska reda på måtten, men men.. Skönt med respons men ändå kul att varva om man säger.
Extrasprutet får nog vänta, då jag kommer köra på dom där spridarna. Men det är ju lätt och sitta och säga nu

Tror inte man förstår riktigt än hur jävligt bilen kmr att gå än, blir nog en fet käftsmäll.
Tackar så mkt för hjälpen hittills!
Pontus