Hej! Har satt en b230fk i en 360, har använt mig av 360 kabelhärva och boxar. Men trots orginalspridare får den grymt mycket, bara hostar och skjuter avgasknallar på allt under 2000 varv. Testat bytt lmm, lambda, btr. Med orginal btr och luftmängdmätare startar den inte ens, bara surar. Med kraftigt påställd fjäder i lmm startar den och går iaf, men inte bra. Sitter justerbar btr nu, med runt ~3 bar bränsletryck startar den inte heller, måste ha så lågt tryck att mätaren på btr knappt gör utslag. Även provat både med och utan kallstartsventil, och både 95 och E85.
Nån som har tips?