SPÄNNANDE
Nja men jag fick ju pappren som jag behöver för att få bilen godkänd
Jag hade satt en ventil från ett cykeldäck i slangen till wgklockan och pumpat lite tryck så wg var helt öppen hela tiden och så hade jag gjort en stoppare under gaspedalen så det bara gick att gasa 70% men den laddade i allafall 0,2bar och gav 167 hjulhästar
Jag får ju bara ha 138hästar så jag satte lite mer skrot under gaspedalen så det slutade med 138hp med 44%tps och 0,16bars laddtryck
Allt detta testande tog så mycket tid att vi bara skulle göra ett snabbt test utan strypningar, men vi avbröt när den fick på tok för mycket soppa vid högre laddtryck
och en över 1000hästars rörramsbil var på inkommande.
Så på hemvägen + några timmar till har jag mappat o loggat, loggat o mappat o testat o mappat o testat
så nu börjar den nästan gå bra så jag ska bara äta lite nu innan jag far ut och kör lite loggar
När jag fått bilen godkänd ska jag boka in några timmar till i bromsbänken, han som hade bromsbänken tyckte tändmappen såg bra ut men han har någon typ av analog knacksensor så nästa gång jag har bilen i testbänken ska vi optimera tändmappen också.