Dagens uppdatering:
Korta timmar, så det har mest varit tänkande och funderande på mittkonsolens fortsättning.
Vi började med att rensa bort all plast.
Det ska få plats ett fördelningsblock mellan växelspak och handbroms. Själva blocket är inga bekymmer, men eftersom all ström går den vägen, ska det också rymmas två 50 kvadrats kablar och fyra 21 kvadrat. Det blir väldigt trångt, men vi tror vi har löst problemet.