En uppdate som vanligt!!!!!

Hittade lite 17" fälgar till bilen.... dom var så billiga så jag kunde inte låta bli!
Om den går igenom besiktningen till våren så ska jag leta upp däck annars säljer jag dom igen. (205/40-17") så nu är 460 fälgarna till salu om nån är intresserad!

Viss shopping från vallis. Intercolern är från KL med 3" ansl. Ska på 945an. Kammdreven är från Parner å ska på 16v motorn resten är ju bara lite pill å plock.

Det fattas enna lite här va???

Jag har länge funderat på att bygga Grillguard på nån bil bara för att det är Coolt. Nu satte jag igång!
Den är bultad i orginal stötfångarbultar.... jag ska ha 2 st stora Hella 3000 i den åxå å en tvärliggare i höjd med fästena!
Då är bara frågan vilken färg ska jag ha på den? Komm med seriösa förslag nu... (Rosa blir den inte)

Hittade 2 fjädrar åxå 13mm i tråden så det blir nog lagom fram. Frågan är bara hur hög den blir!

Här är det som saknas!!!! En av de anmärkningar som fanns på bilen var att den främre balken var rutten..... då buter jag den när ändå allt annat är nere! nya bustningar till framvagnen kostar på volvo.......110kr! Enda problemet är att det mästa till 340 är utgånget snart!

Bonusbild på min lilla fälg!
Just det 240 sevo passar INTE på 340in så om nån har en servstyrning till 340 liggandes så tar jag emot gladeligen!