Nja något smygbyggande är inte aktuellt pga platsbrist men nu till helgen så ska en kille i garaget jag håller till i flytta och jag har tingat hans plats till cabben.
Vad gäller motor så blir det en B200 88:a till att börja med mest pga bes och för att jag bara vill ha bilen rullandes men den ska väll utveklas och sen turbokonventeras med etanol senare och det är mest pga att det är lite dåligt med pengar i kassan senare blir det kanske något roligare men det får vi se vad det blir.
Under vintern har jag flyttat ihop med min tjej och hon går arbetslös tills i skrivande stund då hon kör upp på en Taxi firma häromkring. Har inte redigt varit aktiv här under vintern och det kan man väll skylla på att jag inte har någon dator i lägenheten men det ska bli ändring på det också nu när det blir 2 inkomster men ni verkar ha klarat er ok utan mig och det känns ju förjävligt men men vad göra.
Ska förmoderligen köra till Ljungby idag för att kolla på en roligare intercooler till min 745:a om ni kommer ihåg den, och då får jag en intercooler ledig till cabben och det räknas som framsteg så det händer saker men det tar bara lite tid

Lägger in en gammal goding på dom tuffa grabbarna när jag ändå håller på