Tack! Jo nog har bilen det mysigt när den får ny plåt

Ja kanske, jag har inte haft möjlighet att photoshoppa så jag vet inte riktigt om bilden i skallen stämmer överrens med verkligheten. Men får se, det är ändå ca en vecka kvar innan jag är klar med rosten och då ska åtminstone drivlinan monteras och bilen ska rullas ut ur garaget för att slipas, spacklas och åtminstone halva bilen ska sprayas med epoxy-primer (endast penslat än så länge men vill få en finare grund innan topplack).
Och om jag nu målar bilen svart och inte blir nöjd så kan jag ju alltid lacka om den.
Jo ratten är jag nöjd med, speciellt nu när jag tog loss den fula klisterlappen och lackade tutknappen halvblanksvart (gjorde det ikväll, bilder kommer på söndag-kväll då det blir stor bildupdate).
Nya bussningar kommer bli trevligt, mina originalbussningar är i helt okej skick egentligen men när jag ändå byter styrleder och boxar framvagnen så känns det onödigt att snåla in på nya bussningar.
Jo den svarta runda bussningen med metallbleck är till rattstången, jag misstänker att den är lite stadigare än originalbussningen då originalet inte har detta metallbleck (och min originalbussningen är halvt av där en av bultarna till styrstången sticker upp). Styrningen kommer förhoppningsvis kännas mycket skarpare sen

Det ska göras! Jo slutet på rostlagningen är nära, imorgon ska jag fortsätta svetsa så mycket jag hinner innan gasen tar slut så åker jag och köper mig en påfyllning på lunchen på fredag så jag har gas till att svetsa färdigt bilen med i helgen.
Tyvärr kommer jag inte hinns lika mycket i helgen då jag måste jobba 10-13 på Lördag, menmen det går fort nu när jag redan gjort en sida eftersom jag vet nästan exakt hur jag ska göra på förarsidan.