Så bra:) ja men nu hart satt på stötfångaren fram igen, tappa lusten lite för det blev typ bublor som man kunde trycka in så skär jag bort där det är så och lägger i spackel så blir det stället bra mmen då är det självklart ett annat ställe som är likadant på så jag tappade lusten lite nu men den kommer nog tillbaka innom en månad eller nåt:) och så funderar jag ändå på att nita dit en stötfångare från någon annan bil så det blir som en framkjol och då känns det ju onödigt att göra klart den nu om man ändå ska göra om den om en eller två månader igen:/ fast jag ska ju ändå ha listen som den är nu med spackel runt sig men känns lika bra att göra det på en gång:)
Sen har jag en fråga till er som har gjort egna sidokjolar, dom sitter la fast på bilen med hjälp av plats eller spackel eller nåt, alltså inte med skruv? då kan man ju inte ta bort framskärmen om det skulle behövas? eller ska man inte tänka så lång när man gör sånt kanske? anledningen till att jag frågar är att jag funderar på att göra det men jag vill kunna ta loss framskärmen om man behöver laga rost:/
Okej tack så mycket:) får köpa en sån ledlist någon dag då och klämma in där:) men jag har kollat på dedär med vita tavlos och jag fattar inte hur man gör, jag har läst den tråden om det men alla vita tavlor finns ju inte och jag vill ju inte bara ha hastighetstavlan vit:/ och sen hur man får den i rätt format mm, men jag får kolla på det lite noggrannare:)
Kul att den kommer följas:)