Dags för lite uppdate igen då

Har pulat med lite av varje men kan väl börja med att ja nu monterat SPM H-profilstakar och ARP bult..
hoppas de ska räcka till nu så man slipper sitta me hjärtat i halsgropen varje gång man laddar på

Sen har jag monterat upp min nya framvagn ink. fjäderbenen och nav, skivor och bromsok. ser riktigt stort o maffigt ut med dom bromsarna jämfört med originalarna

Bmw servot sitter som ett smäck under oljetråget nu!
Passade även på att sänka och ändra vinkeln på styrstaget o ratten.. va lite meck, men nu kan man svänga hjulen me ratten!

Ratten sitter sjuuukt mycket goare nu med lite lägre vinkel o längre ner.. blev en jäkla skillnad mot gubbinställningen som e original! Började även på att göra mina nya stolsfästen i golvet.. Racestolarna kommer ca 10cm lägre än va dom satt innan.. blev lite gott DTM stuk när man satt så lågt ihop me ratten

Sen så har ja svetsat igen golvet ibak samt lagt in lite balkar undertill..bara punktat än dock. Min nya fuelcell som ja beställt kommer förmodligen i veckan så då blir de till o kapa lite i de nya golvet o göra en fin balja till tanken o bränslepumparna

Har meckat lite med bror oxå för o få klart hans nya bruksräser.. Såg ut som ett AS när vi började men nu kan man inte se att det är en 6000kr bil

blev rätt nice efter några veckor i garaget